יום שישי, 11 בינואר 2013

APP לילדים לארגון קל של המשימות שלהם. (וגם לנו המבוגרים זה טוב.)


אני מאד אוהבת לכתוב על נושא ניהול המשימות , אני אפילו יותר אוהבת למצוא כלים או דרכים  לעשות את זה בקלות. והכי אני אוהבת שאחרים, שלמדו וקראו , מביאים הם את הדברים שעובדים עבורם.  ילדים של חברה שלי , גילו לאחרונה שיש אפליקציה סלולרית מדליקה לניהול משימות שממש עובדת עבורם. היא נקראת  AgileBoard. חוץ מהעובדה שהאפליקציה היא סופר מגניבה (מה שבאמת חיבר את הילדים אליה), היא בדיוק הדבר שהם חיפשו על מנת לשכלל קצת את ארגון המשימות שלהם.

ילדים , (וכמובן גם מבוגרים) , יכולים לייצר באמצעות האפליקציה בקלות יתר משימות , לראות את מצבם על גבי לוח משימות, לקבוע מי אחראי לביצוע המשימות ולארגן את כל אותם דברים שצריך לעשות בבית , או את משימותיהם האישיות.

אנחנו אפילו יכולים לקבוע, באמצעות כפתור  ‘Add column’ ,  איך יראה לוח המשימות שלנו ולסדר אותו ככה שיתאים בדיוק לסדר היום שלנו . במקרה של הילדים שהראו לי את זה , הם יצרו ארבע עמודות עבור אחד הילדים (בתמונה רואים רק שלוש J)

1.      מאגר משימות (Backlog): העמודה שבה שמגדירים את כלל המשימות שיש לבצע.

2.      נבחר (Selected ) :  העמודה אליה שנעביר את המשימות שצריכות להתבצע השבוע , מסודרות לפי סדר שאנחנו רוצים שיתבצעו .

3.      בעבודה (In progress): העמודה הזו מייצגת את המשימות שאנחנו עובדים עליהם כרגע .

4.      הסתיים  (Done): בעמודה זו נמקם את המשימות שביצוען הושלם.


מצאתי את האפליקציה הזו קלה ביותר לשימוש ומאד ידידותית. מאד קל ואנטואיטיבי לבנות לוח משימות, להזיז משימות מעמודה לעמודה והיא גם בעלת מראה נחמד מאד.

החסרון, כמובן , שזו אפליקציה לאייפון ואיפד בלבד, כך שכשאבא למשל בעבודה הילד לא יכול תמיד להגיע ללוח המשימות שלו (אלה אם כן יש לו אייפון משלו .. מה שלא תמיד במצב...) אבל ברגע שאבא חוזר הביתה מהעבודה, מעבר לכמה משחקים שיש לו באייפון שלו, יש סביב המכשיר תשומת לב לענין המשימות כאשר הילדים מעדכנים מה הם עשו היום.
השימוש באפליקציה מעודד את כולם להוסיף משימות ולייצר דיון ממש טוב סביב ההתקדמות של הדברים. זה גם פתרון לא רע, לכל אלו מאיתנו שאוהבים "לשחק" באייפון ובאייפד למשל במהלך הארוחה כדי ליצור שיחה על המשימות השבועיות שמחכות לנו כמשפחה וגם לצורך פגישת הרטרוספקטיבה.


בקיצור – מומלץ ביותר!




רוצים לקרוא עוד : הספר בעברית מחולק חינם לקוראי בלוג זה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה